Cross-border happiness - Reisverslagen van Marielle Van Hees - WaarBenJij.nu Cross-border happiness - Reisverslagen van Marielle Van Hees - WaarBenJij.nu

Cross-border happiness

Deze reis zal voor mij een extra bevestiging gaan zijn dat het leven begint buiten mijn confort zone, ik ga genieten van alle mooie kleine en grootse momenten die mij het ultieme genot van puurheid en vrijheid laten zien. Zodat ik kan terugkeren naar Nederland met een groots gevuld hart vol met mooie momenten en herinneringen die mij een nog liefdevoller en rijkere persoonlijkheid geven.

Recente Reisverslagen:

05 Mei 2014

Op naar de zomer!!!

04 Mei 2014

The North: Waitomo, Bay of Islands en Auckland.

30 April 2014

The South: Franz Jozef, Abel Tasman, Greymouth, Ch

20 April 2014

The South: Tekapo,MT Cook,Queenstown,Frans Jozef

11 April 2014

The South: Picton/ Kaikoura/ Wellington
Marielle

Het pure geluk begint bij jezelf.... Dream big and let the dream came true!

Actief sinds 22 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5896

Voorgaande reizen:

04 April 2014 - 05 Mei 2014

Cross-border happiness

Landen bezocht: